Förfest

Sjukt att det redan är torsdag, veckorna går så himla fort.. Idag har jag fått massa pluggande gjort, shoppat å gymmat :) Det flyter på jätte bra med jobb nu och det är riktigt kul, men tiden räcker inte till!! Idag var jag tvungen att säga nej till ett jobb i Barca å igår fick jag tacka nej till ett jobb i portugal... Fy så trist.. Men imorgon blir det bikini plåtning för Veckor Revyn med bästa Å, mycket trevligt!! :)

Jag och Åsa i Laspalmas på senaste plåtningen! :)


Laddar inför plåtning och helgens festligeheter:
  • Gymmpas med R
  • Shoppat ny väska från gina och det rosa läppstiftet från MAC "down town"
  • Blandat turkiskpepparshootar å safransisco drinkar
  • Skrubbar ansikte och kropp
  • Bort med allt naglack, inför plåtningen måste jag vara all natural
  • Dricker massa vatten
  • Smörjer in mej med lyxig kräm som doftar underbart
  • Åt en god melon å feta ost sallad med bladspenat och ruccola
  • Granatäpple, grapefrukt jucie och äggröra till frukost
  • Sova tidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0