Mina sex måsten

God morgon snyggingar! Julen är bortstädad, lägenheten fräch med vita tulpaner, håret har en honungshårinpackning, frukosten serveras på sängen och in genom fönstret skiner solen, underbara måndag! Här kommer sex av mina skönhetsfavoriter för att få en snygg vårfräch look, jag väljer mellan bleka och den snygga kallrosa färgen på läpparna.
  • Mascara från Dior
  • Läppstift från estee lauder i färgen vanilla tryffel
  • fuktspray från Dermalogica, jätte skön, doftar gott och går jätte bra att spraya hela dagen, även över smink
  • Läppstift från MAC, finns i hur många fina toner som hellst, men gillar den här starka som drar åt det lila hållet
  • Bronzer från Kanebo, ger en naturlig solkysst hy, med lite skimmer och solskyddsfaktor
  • MACs shimmer blush är super snygga, jag har färgen Peachykeen
Nu är det dags för mig att göra mig iordning för att åka iväg till skolan.
Ha en underbar dag alla fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0