God natt min skatt

Hoppas ni haft en underbar tisdag i det gråa slasket, så himla svårt att slita sig från den varma sängen bara när det är sånt här väder :)

Man måste unna sig lite vardagslyx, speciellt i det här trista å kalla vädret!!
En flaska vin med tjejerna, ansiktsmask å massa skratt.. Obligatorisk torsdags syssla, uppladning inför helgen :)
Jag använder aloe veras: Scrub och Marine mask, dom är så himla sköna och bra för hyn! :) Skrubben så skonsam att den kan användas varje dag. Jag skrubbar hela kroppen med jordgubbskrubb, smörjer in med den doftande J.C krämen, ett sidennattlinne, nya lakan, å ett doftljus på sängbordet så sover jag som en prinsessa sen :)
Nu ska ja krypa upp med en chai latte i sängen brr :)
Imorgon blir det skola, luncha med M, sen ska jag å C dejta lite ;) längtar!
God natt min skatt ! :)
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0